Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. március 9., kedd

Első napok itthon....

Blanka már a kórházban is tévesztette a nappalt az éjszakával. Születése óta talán ha összességében 7-8 órát aludtam. Rettenetesen kimerült vagyok, amit részben a hasmenésnek is köszönhetek (szerencsére már sokat javult a helyzet). Az új kis családban mindenki tanulgatja a szerepeit. Blanka a kint lét küzdelmeit...mint: étel megszerzése, ami már nem automata adagolással kérés nélkül érkezik, hogy a fürdetés és öltöztetés is az élet része......pedig eddig senkit sem érdekelt, hogy pucér popsival létezik.

Én pedig tanulgatom, hogy egy ilyen pici baba hogyan is szopizik/na helyesen,(ez egyenlőre 2-3 óra hosszat tart, mert 2 percenként belealszik) miért is bukik állandóan, pedig próbálkozunk a büfiztetéssel....de úgy látom utálja és már csak azért sem büfizik és hogy hogyan is kellene úgy pelenkát cserélni, hogy ne a 4.-ik pelenka maradjon végül meg tisztán rajta, mert a többit folyamatosan össze kakálja vagy pisili. Az első fürdetésbe úgy beleizzadtam, hogy szerintem leadtam 1 kg-ot. A papája is probálja tanulni a helyes büfiztetést és az egyéb körítéseket... és ismerkedik a háztartás csinjával-binjával.
A család rengeteget segít. Az unokahúgomtól kaptunk lefagyasztott anyatejcsit ami ma éjszaka konkrétan életet mentett, mert elapadt a tejem és Blanka üvöltött az éhségtől hiába raktam egyik ciciről a másikra, küzdött majd miután nem jött semmi kiköpte.....és nekem meg a szívem szakadt meg.
Minden nehézség ellenére ez a legcsodálatosabb dolog és Ő a legtündéribb baba a világon.......

Nincsenek megjegyzések: