Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. március 1., hétfő

Helyzetjelentés


Az égiek úgy látták jónak, hogy az orvosom változtasson az eddig megbeszélteken és Blanka természetes szülés helyett (pedig már egész jól felkészülte...szerintem), császármetszéssel jöjjön a világra. A doktor úr úgy érezte, hogy döntését meg kell konzultálni, számomra már korábbról ismert és nagyra tartott főorvossal, aki a legteljesebb mértékben egyetértett. Sőt, rettentő körültekintően elmagyarázta, hogy esetemben nincs is más lehetőség a kimetszett miómák hegei miatt és szerencse, hogy eddig minden rendben ment....(hasonló esetekben gyakori a probléma terhesség alatt)
Pár nap alatt rendet raktam a fejemben és a lelkemben. Elfogadtam, hogy így lesz a legjobb mindannyiunknak, annak ellenére, hogy tudom mivel jár egy hasi műtét.......persze azt nem, hogy milyen + pocakkal, összehúzódó méhhel, hasi vágással és egy pici jövevénnyel akinek leginkább rám van szüksége....
Próbáltam utána nézni, hogy a császáros babákat, hogyan érinti, hogy váratlanul, "küzdelem" nélkül jönnek a világra, ez hogyan befolyásolja a szoptatást és vajon a szüléssel járó jótékony hormonváltozások ilyenkor is beindulnak babában-mamában egyaránt, stb.
Vegyes véleményekkel találkoztam, de úgy érzem, hogy a pozitív hozzászólások épp elegendőek számomra, hogy bizakodva várjam Blanka megérkezését.......és ahogy a drága főorvos úr mondta a konzultáción (rettenetesen jól esett): "Csodálatos, hogy beavatkozás nélkül spontán megfogant és szinte problémamentesen kihordtam a babát. Adjak hálát érte a Jó Istennek és fejezzük be ugyanilyen szépen"
És milyen igaza van. Tudom, hogy nem magamnak köszönhetem ezeket a kiegyensúlyozott várandós hónapokat. (azért az eleje nehéz volt..) Én nem vagyok egy ....majd én megmutatom, húúú de határozott és kiegyensúlyozott valaki. Könnyen pánikba esem, elbizonytalanodom, képtelen vagyok dönteni...és korábbi egészségügyi gondjaim miatt egy ideje kevésbé bíztam a szervezetemben. (azt gondolom ezek legyőzésére Blanka léte fog megtanítani..):-) Ezért is kapja Blanka második névnek a Dorinát, aminek a jelentése "Isten ajándéka".

Nos....akkor.....csütörtökön reggel bevonulunk két és félen a kórházba és ha minden "tervszerűen tud alakulni", akkor Soós Blanka Dorina még délelőtt megszületik erre a világra. :-)

2 megjegyzés:

j.bea írta...

Nagyon-nagyon szorítok, és várom a holnapot!!

Puszi

SKY írta...

Gyönyörű ez a pocak és a történet még inkább. Örömtől és várakozástól összeszorult gyomorral várom (várjuk) a holnap reggelt...
Tiétek a 4-e :):)
Millió puszi
Kinga