Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. március 9., kedd

Megérkezett Blanka Dorina

2010 Március 4-én korán reggel elindultunk a kórházba. Félelem egyáltalán nem volt bennem csak izgalom. Örültem amikor a szülészeten ismerős arccal találkoztam (a doki asszisztense, aki szülésznő és aznap dolgozott) Ő készített elő a műtétre. Nagyon jó volt, hogy nem egy idegen vett kezelésbe.... Aztán megérkezett az orvos és az aneszteziológus. Elbeszélgettünk egy kicsit aztán 9-kor bementünk a műtőbe. Rendkívül fura érzés amikor az ember észnél van és mégis bordától lefelé nem érez szinte semmit.
Láttam a lábam és teljesen idegennek tűnt...amíg el nem takarták a műtéti területet. Blanka 9 óra 26-perckor találkozott először ezzel a világgal. Annyit éreztem csak, hogy egy lábacska magasan a bordáim alatt ficereg és megindul lefelé. Néhány másodperc múlva sírást halottam és az orvos megmutatta véresen magzatmázasan.

Úgy kellett visszatartsam a könnyeimet.....hiszen egy műtőben mégsem pityereg az ember lánya. Aztán elvitték, ellátták amit apukája nézhetett végig.

Miközben rajtam az utómunkálatokat végezték még visszahozták pólyában és fejemhez emelték hogy picit megpuszilgathassam. Biztos vagyok benne, hogy megismerte a hangom....láttam az arcocskáján.
Legközelebb néhány óra elteltével hozták ki nekünk. Én még nem mozoghattam, de a karomhoz rakták és Sanyi segített tartani.......és elkezdtünk ismerkedni egymással.


Már vasárnap hazajöhettünk mert Blanka nagyon szép eredményeket produkált. A mamája is egészen jól volt....amennyiben eltekintünk attól a kis "ferdítéstől", hogy a hazamenetel napján kezdődő iszonytatos hasmenést kicsit szépítve adtam elő a dokinak.
Tudtam, hogy ez csak az antibiotikum hatása, de ha bevallom, hogy még a víz sem marad meg bennem, még képesek és bent tartanak, pedig nekünk otthon lesz a legjobb.....

1 megjegyzés:

j.bea írta...

Drága Manó!

Blanka egy gyönyörűség! Nem győzöm csodálni! Izgultam nagyon értetek! Jó, hogy írtál!

Millió puszi

Bea