Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. április 21., szerda

"Állapotfelmérés"

Tegnap Blankával megjártuk a Heim Pál kórház csípőszűrését és teljes test ultrahangos vizsgálati osztályát. Nagyon sok köszönet Ildikónak, - aki egy viszonylag friss családtag és örülünk, hogy közénk tartozik - hogy olyan kedvesen fogadott és elintézte, hogy soron kívül, várakozás nélkül vizsgálják meg Blankát. Mindenhol, mindent rendben találtak......az ortopéd orvos meg is jegyezte, hogy "ne vigyük vissza garanciába".
A szokásos mózes helyett az autós ülésben utazott a kisasszony, hogy szabályosak legyünk a kresz értelmében......de nem tetszett se Neki se Nekem ahogyan feküdt benne, úgyhogy egyenlőre maradunk a "szabálytalan" mózesnél.

A vizsgálatok nagyon megviselték szegénykémet, mert egész délután sírt, nyűgös volt, még a babakocsizás sem nyugtatta meg eleinte......Sanyi azért kitartóan tologatta,

Én meg egy idő után felszaladtam lefejni a vacsira valót, mert bizony legtöbbször sírva, éhesen ébred a lelkem......
Még a kórházban, rögtön amint végeztünk kapott enni, hogy vígasztalódjék, a fele persze visszajött, mert igazán nem lehetett éhes. Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy Blanka "szopival vigasztalandó" típus.......mi lesz később....nagy korában.....evés helyett talán inkább a vásárlás???? :-)))

1 megjegyzés:

SKY írta...

Olyan jó, hogy írtál, örülök, hogy minden rendben...

A cici... hát nyilván ;) ne bánd, ennek van itt az ideje...
pont most olvastam egy Popper idézetet, és ez jutott most eszembe. Ha megkapjuk azt, amire aktuálisan szükségünk van, akkor már nem vágyunk rá majd akkor, amikor meghaladtuk. (mondjuk Freud szerint is így van ez...)
Éljen a szopi!!! Pláne, hogy ilyen ügyesek vagytok már...

Én is azt hittem, hogy Áron majd cicivel a szájában megy érettségizni, de úgy tűnik a nagy szenvedélye csitul :) Van remény... aztán meg majd csak sóhajtozunk, hogy milyen jó is volt akkor :):):)

Puszillak Benneteket!!!