Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. április 20., kedd

Bimbódzó szerelem.......talán


Kingáéktól kaptunk játékokat, amiket még egyszer szeretnénk megköszönni. Közöttük volt ez a "morzsolókendő-kutyus" aminek csörög a feje. Gondoltam Blanka mellé teszem minél többször, hogy idővel "kedvenc"-é válhasson,(egész sokáig elnézegette) hogy ha bárhová megyünk legyen egy dolog, ami biztonságot jelent Neki. Szakértők azt írják, hogy lehetőleg olyan dolgot válasszunk, ami ha elveszik, vagy mosásba kerül, van belőle ugyanolyan..............hát ebből nincsen, de majd igyekszünk vigyázni rá és éjszaka lopva fogom mosni... :-)).....már ha beválik az elképzelésem és tényleg kedvenc lesz belőle. De az is lehet, hogy egyszerűen a pelenka lesz a kedvenc ami mindig a feje alatt van. Meglátjuk.

1 megjegyzés:

SKY írta...

Mennyire gondoskodó ez a kutyus :):):)
Mindig ilyenkor látni, hogy milyen csepp Blanka... és milyen édes!!! :)

Hannánál a kendő a ragaszkodós tárgy, én adtam, neki is csak egy van belőle. Ha kimosom, örül, hogy szép fehér és illatos...
Mikolt is a kendőjéhez ragaszkodik, bár ő kevésbé, neki inkább az autóban van rá szüksége (mondjuk nekik külön van benti alvós, meg utazós... ha elvész valamelyik, legyen helyettes) de ezt is én adtam neki...
És úgy tűnik Áron is kendőpárti :):)

Úgyhogy "erőltesd" csak, hátha tényleg szerelem lesz belőle :):)