Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. április 4., vasárnap

Első látogatás a doktornéninél....


Csütörtökön ellátogattunk a Doktor nénihez, hogy Blankát aki akkor volt kereken 4 hetes, megvizsgálja a kötelező 1 hónapos kontroll alkalmával. Azt hiszem kettőnk, pontosabban hármunk (mert a nagyi elkísért minket szerencsére)közül engem viselt meg leginkább a látogatás. Hiába, kezdő anyuka ként nehezen viseltem a sok keservesen síró babát. Blanka sírás nélkül, cumiját bőszen szopogatva fülelt egészen addig amíg a pelusát levettem, hogy pucéran megnézze az orvos. Akkor szokás szerint sírás következett, egészen a felöltözésig. A doktor néni mindent rendben talált, kivéve a súlyát.....hát erre sajna számítottam. Az a véleménye, hogy ez a baba létfenetartó szopizást folytat. Belefárad a szopizásba és ezért keveset eszik és nem hízik. Ez helyben le is tesztelte úgy, hogy a sarokban 10 percig szoptatnom kellett a leányzót, majd megmértük. Tudom, hogy jót akart ezzel a doktornő és igazából egyáltalán nem volt elenszenves, mégis kicsit megalázónak éltem meg a dolgot.
Végül abban maradtunk, hogy mivel mostanra már van elég tejem, így minden második etetés maradjon szopi a többi pedig tápszer legyen amíg el nem érünk egy bizonyos súlyt. És láss csodát.....Blankánál megindult a gyarapodás. Szombaton az itthoni mérleg szerint már 3 kg. volt. Látom rajta, hogy szegény eddig éhes lehetett és azért szopizott mohón. Amióta adjuk neki a tápszert azóta türelmesebb lett egy kicsivel és ügyesebben szopizik. Viszont valószínűleg a nagyobb mennyiségű evészetnek köszönhetően pár napja rosszabbodtak a hasfájós tünetek. Evés után kb. 20 perccel sírás és tekergőzés. Ezen apa hasán heverészés sokat segít. :-)

Éjszaka pedig álmában erőlködik, liheg, felsír, nyögdécsel. Felületesen alszik, én meg szinte alig, mert állandóan figyelem. Tudom, hogy ezek természetes folyamatok amíg az emésztőrendszerük kifejlődik és azt is tudom, hogy majdnem minden kisbaba és anyuka átesik ezen az időszakon, de ez engem most nem vigasztal. Annyira szeretnék segíteni rajta......már nagyon sok mindent kipróbáltunk sajna kevés sikerrel. Nagyon bízom benne, hogy hamarosan kinőjük ezt a "megpróbáltatást".....aztán majd jöhet a többi....pl.fogzás, stb. :-(

Nincsenek megjegyzések: