Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. április 29., csütörtök

Idil.....

Két iszonyú nyűgös, sírós nap után Blanka megkegyelmezett és megajándékozott engem két óra idilli nyugalommal. :-)
Tegnap estére már világgá akartam menni......kisebb depressziós tüneteket véltem felfedezni magamon....nem csoda, hiszen Blanka hétfő reggel óta felváltva nyafogósan sírdogált, vagy úgy bömbölt, hogy köhögési rohamai lettek tőle. Semmit nem tudtam kezdeni vele. Ringattam, sétáltunk (a kocsiban is ordított, csak 10-10 percre aludt el), etettem......amit persze szokás szerint visszabukott, pedig éhesnek tűnt, mert a kis kezét tömte a szájába, ami nála az éhség jele szokott lenni.
Sanyi még rátett egy lapáttal az amúgy is rossz közérzetemre, mert a maga nem túl közlékeny módján (amúgy Őt úgy szeretjük amilyen..:-))).....röviden és szúrósan kérdezgette...."mennyit voltatok levegőn???....megnézted a pelusát???....stb. Háááááát persze, hogy megnéztem, háááááát persze, hogy próbálkoztunk a sétával......háááááát persze, hogy semmi sem segített........!!!! Ráadásul amikor hazaért a sírásra és átvette Blankát, nála megnyugodott...egy rövid időre. Ettől aztán még rossz anyának is éreztem magam néhány pillanatig.


Végül közöltem Sanyival, hogy ha ennyire okos és ügyes, jöjjön el Ő gyesre én meg visszamegyek dolgozni.....na akkor persze rögtön megnyílt a beszélőkéje és végre megnyugtatott (és nem két tő mondattal)
Egyébként szó nincs arról, hogy nem segítene. Rengeteget foglalkozik munka után Blankával és Ő is kimerült.....de néha két ember is kevés egy babához (gondolom ez máshol is így van)
Visszatérve a fent megkezdettekhez, Blanka nem volt lázas, semmi olyan dolgot nem láttam rajta ami okot adhatott volna a vigasztalhatatlan sírásra. Mégis jobbnak láttam tegnap délután elvándorolni a rendelésre.........ahol 18-an vártak előttünk. Ezért úgy döntöttem, hogy ha ma is folytatódik a nyűgösség akkor délelőtt újra elmegyünk és kivárjuk a sorunkat........
Azonban a ma reggel már némi okot adott a reménykedésre, hogy talán ma más lesz a szitu.......
Reggel mosolyogva az Én éneklésemre ébredt......megfordult a fejemben, hogy inkább kinevet mint mosolyog, mert köztudottan borzalmas hallásom és ennél fogva iszonyú énekhangom van, de azért próbálkozom.
Aztán a reggeli szopi után kevésbé sírdogált, többet nézelődött és jobban reagált arra is, hogy próbáltam játszadozni vele. Amikor már fáradni kezdett gyorsan lementünk sétálni a levegőre és mit ad Isten elaludt. Én meg közben tudtam telefonon értekezni az egyik kedvenc kolléganőmmel (a másiknak innen üzenem, hogy Őt sem felejtettem el, csak egyszerre nem megy...) és Kingával, aki beszámolt róla, hogy Náluk is hasonló folyik hétfő óta. Áron szintén csak kézben nyugodott meg valamennyire. Sejtettem, hogy valami nincs rendjén Náluk, mert nem jelentkezett egy ideje és a blogjában írtak is kemény napokra engedtek következtetni.
Ebéd után beszorultunk a kisszobába, mert Sanyi klímát telepített a nappaliban, hogy nyáron ne gyulladjunk meg a tetőtérben.
Gondoltam, hogy Blankát beteszem a mózessel együtt a kiságyba, hogy nézelődjön és szokja a majdani ágyát, ha már kicsi lesz a mózes. Nem akartam minden átmenet nélkül betenni az ágyába, mert most még a mózes jelenti Neki a világot......mármint alvás szempontjából.
Kicsit nézelődött, picit siránkozott, aztán a kedvenc oldalára fordítva elaludt és alszik édesen még most is....... Nekem meg jutott két óra pihi......olvasás, blog írás a kiságya mellett, hallgatva a szuszogását.....

1 megjegyzés:

SKY írta...

És amikor pihenhetne mit olvas kedves Kismama? Szakirodalmat!!!!!! Ponyvát a kézbe, valami könnyed Hawaii történettel!!!! Jó Anyuka Vagy!!!!!!!!!