Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. május 30., vasárnap

Blanka a megmentő........

Szombaton arra vetemedtünk, hogy megpróbálunk egy fél napos kiruccanást a picurival.
A mediterrán hangulatú Vácra készültünk, ami a kedvenc városom.

Gyönyörű főtere van, girbe-gurba macskaköves utcácskái és a Duna part is rettentő szép és igényes. Sokat járunk/jártunk ide még Blanka születése előtt.
Igyekeztünk mindent bepakolni, vészhelyzetre még tápszert is...... de nyugodtan indultunk el, mert mondván a ciciben mindig akad ennivaló.
És milyen jól tettük, hogy készültünk. Blanka kétszer szopizott Vácon az autóban.
Szerettem volna, ha a Duna-parton tudunk szopizni, miközben én bámulom a vizet és a hajókat......de túl erős szél fújt így beszorultunk a kocsiba, miután a felnőttek is gyorsan-gyorsan elfogyasztották az ebédjüket "romantikusan" egy padon ülve.

Eddig minden rendben is volt, hanem aztán mikor hazafelé beugrottunk meglátogatni Böbét és Blanka megéhezett......kezdtünk volna belelendülni a szopizásba......de Blanka néhány szippantás után sírni kezdett. Nem jött a tej!!!!!
Semmi gond.....gondoltam.....kicsit masszírozzuk a cicit....és minden rendben lesz.
Hát nem lett. Sőt meleg borogatástól sem.......úgyhogy az éhező gyermek s.o.s. tápszert kapott, aztán egy gyors búcsú.......és rohanás haza, hátha a fejő megoldja a dugulást. De ez a dugulás makacsnak tűnt. Én melegítettem zuhany alatt, masszíroztam, próbáltam fejni.....eredménytelenül közben Sanyi a neten kutatott megoldás után. Kingát is hívtuk tanácsért. Mondta, hogy minél előbb szerezzünk be a gyógyszertárban egy bizonyos szert, ami segíteni fog. Mivel a tejcsatorna elzáródásnak a fele sem tréfa......láz és antibiotikum....legrosszabb esetben tej elapadás lehet a következménye.......így Sanyi azonnal elvágtatott az ügyeletes gyógyszertárba.
Én meg a teljes kétségbeesés határán próbálkoztam Blankát rábírni, hogy szopizzon a "beteg" ciciből......ugyanis a "Szoptatásért Egyesület" honlapján azt tanácsolják ilyen esetre, hogy különböző pozícióban próbáljuk mellre tenni a babát a tejcsatornák hatékonyabb kiürítése érdekében, mivel egy fejő sem tud annyira erősen szívni mint a csecsemő. És sikerüüüüüüült.............egyszer csak Blanka abbahagyta a sírást és elkezdett szopizni......és éreztem, hogy oszlanak a csomok a mellemben és már nem akar szétdurranni. :-))
Blanka megmentett! :-)))....és el is pilledt a "feladattól"

Közben Sanyi is befutott a "szerrel".(eltesszük rosszabb napokra.....bár inkább sose kelljen)

2 megjegyzés:

Barifelhő írta...

Örülök, hogy megoldódott a szopiprobléma, és nem jön elő többet. Én pénteken kaptam ki egy jó kis mellgyulladást, amit szerencsére egy nap alatt kikezeltünk, de tényleg nagyon fájdalmas dolog.

A játszószőnyegetek nagyon klassz és rövid időn belül ott fog hemperegni Blanka, ne izgulj! :-)

Én bezárom a blogom (csontosgreti.blogspot.com), de mivel én is olvaslak, természetesen Neked is küldök meghívót szívesen, ha megírod a mail címed (vagyis küldesz egy mailt :-)) a barifelho79@gmail.com-ra.

Tuti írta...

Szia! én csak most találtam rá a blogodra véletlenül! gratulálok a gyönyörű kislányotokhoz!
Azért írok, mert ennél a váci sétánál titeket láttalak ott a padon pizzázni, mi akkor álltunk meg egy ezüst peugeot-val. zöld három kerekű babakocsink van. amikor megláttam ezt a képet, lerohantam a férjemhez és "ideugrasztottam", hogy nézd mit találtam! :o) hihetetlen, de igaz. :o)