Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. május 18., kedd

Nátha......


Blanka pár napja náthás.... :-(((
Tüsszög és szörcsög. Nem tudom mikor és hol fázhatott meg, vagy esetleg Tőlem kapta el, mert 2 hete beteg voltam.... :-((
Kénytelenek voltunk bevetni az orrszívó-porszívót és orrspray-t. Szegénykém első alkalommal nyikkani sem tudott a meglepődéstől, aztán nagyon sírni kezdett......és nagyon sír minden porszívózáskor. Nekem meg azóta minden alkalommal erőt kell vegyek magamon és mondogatom, hogy " Nem tart sokáig Babám és hidd el utána sokkal jobb lesz.....és ne haragudj a Mamira)(mert persze az Apja hárítja a feladatot és viccelődve mondogatja utána Neki, hogy " a Mami volt, nem Én"......jó vicc, mondhatom :-(( ).........ilyen az anyai sors....időnként meg kell keményíteni a szívünket és megtenni akár fájdalmas dolgokat a jó cél érdekében.
Rettentően sajnálom szegény Blankát. :-((
Fel is hívtam az fő-fő "udvari tanácsadónkat" :-) Kingát, aki megnyugtatott a kétségeim felől......és elmesélte, hogy Ők is halmozottan küzdenek különböző betegségekkel. (jobbulást kívánunk Nekik...)
Nincs mese muszáj szívnunk, mert az éjszakai meg hajnali etetéskor úgy ébred, hogy alig kap levegőt.(nappal egy fokkal jobb a helyzet)
Így félhomályban és félálomban porszívózunk....aztán hosszasan vigasztaljuk, hogy vissza tudjon aludni.
(A szomszédok gondolom nagyon drukkolnak a mielőbbi gyógyulásért) :-))
Háááát remélem nem következik ebből később maradandó rossz beidegződés és nem fogja majd tinédzserként a fejemhez vágni, hogy " Mami, én képtelen vagyok kitakarítani a szobámat mert valamiért irtózom a porszívó hangjától....." :-))

2 megjegyzés:

Barifelhő írta...

Szia!

Kingától keveredtem Hozzátok és ha nem bánod, jönnék rendszeresen. Nekem egy Blankánál 2 héttel fiatalabb és egy 19 hónapos lányom van, így örülök, ha hasonkorúak blogjával találkozom. (különösen, hogy nagyon tetszik, ahogy írsz :-))
Mielőbbi jobbulást a Lánykának! Nekem a nagyobbik lányom lázasodott be, remélem, a kicsi nem kapja el.

Emma lányom nem túl jó alvó és igazi bőgőmasina tud lenni. Igazi ölbaba, karban elalszik, de ha leteszem...abban a pillanatban megérzi. De Ő ugyebár már ketteske, így minden luxusban sajnos nem részesülhet. :-( Pont tegnap írtam az alvásukról bejegyzést. Olvasd el, ha van kedved!

Névtelen írta...

Szia!

Az orrszívóporszívózás nem fáj, a porszívó hangja félelmetes csak nekik. Sokat segíthet a nasivin orrcsepp, van babáknak való belőle, illetve a homeopátia csodákat tesz órák alatt is, szakembertől kellene megkérdezni, hogy pontosan mit kell adni.

Remélem hamar rendbe jön Blanka!