Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. június 14., hétfő

Komoly dilemmák.....

Végre enyhülés van.....
Mindenkit megviseltek az elmúlt forró napok. Alig lehetett levegőre menni. Csak 6 óra után merészkedtünk ki sétálni. Blanka egyébként csak kissé tűnt nyűgösebbnek a "szokásosnál"....sőt inkább mintha élvezte volna, hogy alig van rajta ruha.


Amilyen aggódós tudok lenni,(na nem mindenben) bele telt vagy két napba, mire megnyugodtam, hogy talán mégsem lesz náthás, vagy nem kap tüdőgyuszit, ha ne adj Isten szabadon van a válla vagy esetleg nincs rajta zokni. Az esti alvásról nem is beszélve.... :-))) percekig ültem a ruhásszekrénye előtt, hogy most akkor miben és meddig és biztosan jó lesz így (hiszen a nyitott ablaknál pár óra múlva már sokkal hűvösebb lesz.....csukott ablaknál meg őrültség lenne aludni).......Sanyi meg jókat derült rajtam és csak mondogatta, a sorra felmutatott pizsikre, bodykra hogy "jóóóóó lesz......és igen, az is jóóóóó lesz.....és délután amikor kitaláltam, hogy pancsoljon a baba egyet a teraszon a kis kádjában, akkor nem féltem a tüdőgyulától???" (hááát nem, azt a helyzetet nem találtam annyira fenyegetőnek Blankára nézve) :-))
Aztán amikor elaludt Blanka többször ránéztem és félve próbáltam megállapítani (nehogy felébredjen, mert akkor jajjjj Nekünk... :-)) )a lábáról, tarkójáról, hogy vajon sikerült e eltalálni a megfelelő öltözetet. Mindeközben Ő meglehetősen jókat szenderült ellentétben velem. Takarót kb. egy hete nem érdemes rá tenni, mert amióta még álmában is gyakorolja a forgolódást jobbra-balra, azóta a takaró 3 perc múlva már az ágy végében köt ki. Hálózsákban meg mégsem altathatom 30 fokban.......
Szóval másfél nap elteltével, mikor a késő délutáni sétánkra indultunk, már teljes lelki nyugalommal adtam Blankára az ujjatlan Body + zokni összeállítást

és "marha" büszke voltam a "bátorságomra" mikor is megérkezett Anyukám és csak úgy könnyedén egy " nem sok az a zokni rajta??...kigyullad a gyerek" megjegyzéssel darabokra törte a nehezen felépített magabiztosságomat..... :-)) Pont ŐŐŐŐŐ,..... pont az mondja Nekem, hogy sok a ruha, aki tavasszal állandóan betakargatta Blankát valamivel nehogy megfázzon. Én meg nem győztem kicsomagolgatni.......pont Tőle nem vártam volna ezt. Arra számítottam, hogy megsimogatja a fejem, hogy milyen gondos anyuka vagyok......hát csoda ha az ember lány összezavarodik..... :-))
De végül, a kánikula utolsó napjára lélekben felkészültnek éreztem magam, hogy lekerüljön a kis zokni is (persze percenként ellenőrizve Blanka lábát...) .....és akkor közölte a rádió, hogy jön a hidegfront...:-)))
Na szóval ha nincs semmi gond Én akkor is kreálok magamnak valamit amin aztán dilemmázhatok......aztán mire megbékélek a helyzettel, addigra az élet új lapokat oszt... :-))
Hát ilyen egy anyuka jutott az Én kicsimnek.... :-))

2 megjegyzés:

SKY írta...

:):) A lehető legjobb :):)
Tegnap Jutka hasonló mondattal kezdte az érkezés utáni első percben... És ugyanezt mondtam neki én is, hogy egyszer az a baj, aztán meg ez...
Nyugodj meg ha melege van szól, ha fázik akkor is. Különben pedig nagyon csinos a kiskisasszony ;):):)
Apropó... van egy alul nyitott, de hosszúujjú kis hálózsák... az body nélkül sztem tök jó :):):)

Ildikó írta...

Valóban nagyon csinos :)
Egyébként pedig nekem Szabi a harmadik, de még mindig itt tartok, hogy "jajj mit adjak rá, meg ne fázzon, most meg izzad stb." nem is beszélve az "evett eleget?" című műsorról... :)
Szerintem ameddig anya az anya, ez van, és így van ez jól!
Szép napokat Nektek!
Ildikó