Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. július 21., szerda

Újra itthon.....


Ami részben jó, mert.........miért is.......hmmmmmm.....talán mert megszoktuk.....vagy mert kényelmesen alakítottuk ki és mert mindenünk megvan és mindennek tudom a helyét.(lássuk be....ezek azért gyenge indokok):-) Talán egyszer Nekünk is lesz egy kis kertes házunk.
Igen a kert hiányzik a legjobban. Leginkább amióta Blanka megvan. Fantasztikus volt a Kingáéknál töltött napok alatt, hogy bármikor kimehettünk, akár lenge ruházatban (értem ezalatt, hogy hiányos öltözetben), Blankát beraktam a járókába, Mi meg tettünk-vettünk. Ugyan terasz itthon is van, de nagy problémája, hogy napkeltétől délután 6-ig lehetetlenség ott tartózkodni kánikulában, mert árnyékban is 45 C fok van. Hiányzik, hogy a rokonok naponta beugorjanak, vagy mi baba-kocsizzunk el valamelyikükhöz. Itt a lakóparkban csak céltalanul rójuk a köröket, hogy Blanka levegőn legyen. (legalább egy játszótér lenne...)
Na de nem szeretném ha elégedetlennek tűnnék. Ugyanis nem vagyok az. Hálát adok az Istennek és büszke vagyok mindarra amink van, amit nagyrészt saját erőnkből értünk el. Mindössze kicsit gyökértelennek érzem Magam.
Persze Sanyit a hideg rázza a költözés gondolatától is. Érthető, mivel szegény még a mai napig sem készült el sok mindennel a lakásban......éppen miattam/miattunk. Mivel sorban találom ki Neki az újabbnál újabb barkácsolni valókat.
(csak, hogy ne legyenek céltalanok a napjai :-))) )
Egyébként teljesen meg értem Őt. Hiszen már az előző és a mostani lakásba is rengeteg munkát fektetett, Én meg előállok egy újabb költözéssel, ahol megint mindent kezdhetne előröl. (de mivel új otthonra jelenleg reális esélyünk egy szál sem...és ahogy telnek a napok elhalkul a vágy is bennem.....ezért Sanyi túlzottan nem ijedt meg az ötletemtől) :-))
Ez van, amikor valaki belekóstol a jóba....:-)))......amiért nagy nagy Köszönet Kingáéknak.....és bízom benne, hogy a jövőre is újra élhetem ezt a lelki dilemmát.... :-)) Hiszen ettől is több vagyok..... :-))

Nincsenek megjegyzések: