Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. augusztus 2., hétfő

Mikolt két éves lett.....

Előttem van, amikor meglátogattuk Kingát a kórházban Mimi születésének másnapján. Kinga ült kisimultan, mosolyogva az ágyon (törökülésben...mintha wellness hétvégén lenne) előtte egy pici, a születéstől kissé meggyötört kis csomag.... :-))
Mostanra meg egy bájos sörényes kis oroszlánná cseperedett (azért említem így mert az oroszlán jegyben született és mert nagyon illik rá a megnevezés).
Szóval a kis kétévest....a család megünnepelte egy kerti partyval....ami nagyon jól sikeredett.









Néztem Hannát és Mikoltot és arra gondoltam, hogy milyen jó lesz majd nemsokára Blankával ünnepelni a szülinapokat, karácsonyokat. Látni az örömöt és az izgatottságot a szemében.
Most még csak a nyüzsgést érzékelte....ami szokatlan számára.....és miután sehogy sem tudtam elaltatni az ünneplés előtt, nanáááááá, hogy a buli kezdetén dőlt ki. Szerencsére Kinga tapasztalata segített megnyugtatni a világról tudomást nem vevő lila fejjel bömbölő Blankát. Aztán aludt úgy 40 percet és máris szocializáltabban tudott csatlakozni az ünneplőkhöz. Édesen nézte, ahogy a lányok bontogatják az ajándékokat és élvezte a kényeztetést a Nagymami ölében.

1 megjegyzés:

SKY írta...

Ezen a wellness hétvégén jót nevettem :):) Tény, hogy Mikolt gyorsan és minimális fájdalommal (már így utólag...) érkezett :):)

Olyan jó volt látni benneteket, és örülök, hogy sikerült megnyugtatni, elaltatni a legeslegkisebbet.
Sok puszi