Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. augusztus 16., hétfő

A nagy nap......

"Rohan az idő, elmúlik az ősz,
Évek múlnak el, megállítanám, de nem lehet,"
Vasárnap végre valóra vált a látomás.....
Olyan volt amilyennek lelki szemeim előtt láttam....csak sokkal gyorsabban történt minden.....
Jó lett volna lelassítani az időt, hosszabban és még mélyebben elmerülni a pillanatokban.
Kicsit izgultam, Blanka vajon, hogy viseli majd a nap eseményeit,......mindent elintéztünk/elkészítettünk e.
Lehet, hogy a készülődés miatt bennem lévő feszültség és a kialvatlanság miatt, de az eddig csak időnként fájdogáló hátam a keresztelőt megelőző napon felmondta a szolgálatot. Alig bírtam mozdulni......
Megijedtem, hogy esetleg el kell halasztani a keresztelőt, ezért lázasan kerestem mit tehetnék, hogy valamelyest helyrejöjjek.... Megtaláltam.
Mindeközben legbelül éreztem, hogy "letehetném" amit a "hátamon cipelek", mert minden rendben lesz.
(na ez az amit még erősíteni kell magamban, hogy tudjak hallgatni ezekre az érzésekre..)
Minden, ami miatt izgultam a lehető legjobban alakult:
Blanka akkor és úgy ébredt, ahogy az szerettem volna.....
Időben elindultunk.....időben odaértünk.....szépségesen felöltözve.
A szertartás alatt is minden szépen alakult...nem tévesztettem szöveget...nem csuklottam össze a sírástól....és Blanka csodálatosan viselkedett. Mosolygott, nézelődött és rendkívül érdeklődve fogadta amikor a fejecskéjére öntötte Péter Tiszteletes a keresztvizet - szerette volna megfogni a kelyhet... :-)))





Sajnos a szertartást nem hallgattuk végig, mert láttam, hogy kezd fáradni és talán már éhes is. Így aztán a gyerekek és néhány felnőtt kijöttünk a templomból. Többször is megkínáltam Blankát a biztonsági tartaléknak bekészített cumisüvegből, míg a tikkasztó hőségben a szertartás végét vártuk, de csak keveset akaródzott enni....


.....pár perc alatt Anyuéknál voltunk - a családi összejövetel színhelyén - ahol kedvére szopizhatott, majd belealudt a szopiba, és szundított egy óra hosszat.
Mosolyogva ébredt.
Érdeklődve figyelt mindent és egész hosszú ideig türelmesen engedte, hogy megünnepeljük.... :-))
Az eső is csak ijesztgetett némi szemerkéléssel, de komolyabb zápor nem lett belőle, így a kertben tudtunk ünnepelni, ahogyan azt elterveztem. Sőt még szebb volt minden mint ahogy azt elképzeltem, mert a család meglepett minket:
- az asztal gyönyörűen meg volt terítve.... a lufik, a szalvéták....és még az
ajándékok csomagolása is színben harmonizált.
- egy hadseregre való finomságokat készítettek.
- gyönyörűséges, és megható ajándékokkal készültek (megkapta a Keresztmamája gyerekkori aranyláncát a "reménység" medáljával) és emléklapokkal, amikre még meghatóbb sorokat írtak emlékül Blankának.
Tőlünk pedig kapott ládikót, amibe az emlékeit és kincseit gyűjtheti. (úgy tűnik kicsit vettünk, már mostanra majdnem megtelt)




Hálás vagyok, hogy ilyen családom van.....
Blanka Dorina (Dorina jelentése: az Úr ajándéka) vasárnaptól felvette tehát a keresztséget és Mi pedig fogadalmat tettünk, hogy ebben a hitben neveljük....

Nemrég tudtam meg, hogy Blanka azon a napon lett Isten gyermeke amikor az "újpesti" dédimamájának a születése napja lenne. Aki már sajnos nem lehet köztünk, pedig nagyon örült volna Blanka érkezésének......és aki most angyalként biztosan Blanka mellett állt amikor megkeresztelték.

2 megjegyzés:

j.bea írta...

Szerettel gratulálok!

Barifelhő írta...

Olvasni is jó volt, hát még átélni. Örülök, hogy ilyen szép volt ez a nap, ez az ünnep! Gratulálok én is!

Blanka tündéri a kék ruhácskájában.