Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. szeptember 3., péntek

Az első fogacska.....

Blanka holnap féléves lesz. Ennek örömére, és, hogy még felejthetetlenebb legyen ez a nagy esemény, meglepett minket egy fogacskával. Az elsővel.
Szegénykém gondolom, ha választhatott volna valami kevésbé fájdalmas meglepi mellett dönt. Már 4 hónapos kora óta erősen nyálzott és mindent dörzsölt az ínyéhez, most mégis meglepett az eredmény.... :-))....annyira, hogy ezt a nagy hírt gyorsan szét is kürtöltük az ismerősök körében.
Mint említettem, már egy ideje a levegőben lógott, hogy valószínűleg korán kibújik az első fogacska, mégis sokkolt amikor tegnap megláttam. Percekig merengtem. Hirtelen szembesültem vele, hogy már tényleg nem is olyan kisbaba ez az én kisbabám. :-)
A neheze hétfőn kezdődhetett. Mivel esős, viharos, szeles idő volt, a sok sírást és az óránkénti éjszakai ébredést a frontnak tudtam be. Pedig ennél egyértelműbb jelek nem is lehettek volna. Vagy lehet, hogy az idő és a fogzás együttesen hatottak szegénykémre ennyire erőteljesen?
Most utólag van egy kis lelkiismeret furdalásom, mert az elmúlt napokban néha nem voltam elég türelmes vele, pedig ha jobban belegondoltam volna és felismerem a jeleket,......hogy mekkora küzdelmet folytat a természet erőivel.....biztosan agyon babusgattam volna. :-)))))
Büszke vagyok rá.

Egyéb:
Egyre kíváncsibb. Minden érdekli ami körülötte van. Persze ez természetes is.
Ez csak olyankor jelent némi nehézséget amikor pl. pelenkát kellene cserélni vagy öltözködni. Csak röptében lehetséges. :-))
Amint leteszem a pelenkázóra azonnal hasra fordul és elkezd felfedezni. Visszafordítom, valami újdonságot adok a kezébe, hogy lekössem....ez tart kb. 1 percig, majd ismét hason van. Úgyhogy inkább megtanultam így pelenkázni és öltöztetni. :-)

Nincsenek megjegyzések: