Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2010. október 14., csütörtök

Ördögi kör....


Egyszer egy kolléganőm mondta mikor náthás volt, hogy olyan a feje mint egy cseber. Hát ez igen találó kifejezés .
Ez a fránya betegeskedés csak nem akar elhagyni engem. Blanka már jól van. Alig kell már szívni az orrát. Időközben Sanyin is átmasírozott a nyavalya. Csak én tobzódom már hetek óta benne. Persze valószínűleg, ha ki tudnám aludni magam akkor gyorsabban gyógyulnék és fordítva. Ha jól lennék és nem kellene az éjszaka folyamán, hol Blankához kelni, hol pedig a köhögőrohamokat elfojtva kirohanni a nappaliba, hogy ott alaposan kiköhögjem magam, igyekezvén mindezt halkan, hogy a gyerkőc fel ne ébredjen.
Azt hiszem, hogy amilyen gyógymódot ismerek azt már mind kipróbáltam. Vettünk hideg párásítót is, ami Blankánál nagyon bevált, nálam viszont úgy hat, hogy oldja ugyan a lerakódásokat, de a hurut természetesen éjszaka akaródzik felszakadva kiutat találni magának.
végül kiköltöztem a nappaliba. Ami azért jó mert, így Blanka nem szenved az én köhögésemtől, én viszont ismét lassabban gyógyulok, mert a nappaliban viszont nincs párologtató (az egyéb házi párologtató eljárások pedig a nyomába sem érhetnek a gépinek)
Amúgy is világ életemben rossz alvó voltam, de most aztán végképp eldicsekedhetem, hogy lassan jó néhány hete vezetném a csak 2-3 órát alszom és még mindig élek versenyt....ha volna ilyen.
Sanyi minap kérdezte, hogy mit kérek karácsonyra....."na csak szerényen"......
Mondtam, hogy egy jó "alvókát" kérnék a Jézuskától....de tényleg......aztán már nem is lenne előttem több akadály az életben......azt hiszem. :-)))
Viszont a napjaimat bearanyozza, hogy egy pici kis huncutul mosolygós, egyre okosabb, ügyesebb, kis tündérke cseperedik a szárnyim alatt. :-)

Nincsenek megjegyzések: