Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. április 1., péntek

Újdonságok

- Felmászik....az alacsonyabb ágyra, kanapéra, fotelra, aztán ügyesen megfordulva, háttal, a rá jellemző óvatossággal leereszkedik. Mikor már érzi a talpát a talajon büszkén mosolyog. Aztán újból fel és újból le....míg meg nem unja. :-)

- Szülinapra kapott építőt. Eddig csak szétszedett, vagy összedöntött (persze Neki egyenlőre ez a feladata) vagy kipakolt és bepakolt. De tegnap, mikozben Sanyival röviden elmerengtünk egy sarkalatos kérdésen, Blanka csendben megépítette élete első tornyát. :-)

- Végre eljutottunk a református gyülekezeti Baba-Mama Klubba, úgy, hogy Blanka is ébren volt és nem Én ültem bent egyedül..... képviselve kettőnket. Rettentően élvezte.
Kb 8 kisgyerek volt 3 hónapostól a 3 évesig. Középen játszottak, míg a felnőttek, félszemmel a gyerkőcöket lesve, egy előre vázolt téma mentén haladva, próbáltak beszélgetni.
Blankának ragyogott az arca. Egészen addig míg élete első "csalódását" kellett megélnie. Egy 3 éves kisfiú durván kitépte (kétszer is) a kezéből a játékot. Blanka még nem találkozott ilyen helyzettel eddig. Nem sírt, csak nézett rám azokkal a "nagyonkék" szemeivel és nem értette....
Hát ez bizony számomra is az első ilyen "helyzet" volt. És persze tudom, hogy nem volna helyes mindentől megóvni, mégis azon kaptam magam, hogy legszívesebben felkaptam volna Blankát és megráncigáltam volna a kisfiút, hogy az én tündérkémet "bedobta a mély vízbe" ami ugyebár a gyermek közösségi élet velejárója...
Kerestünk egy másik játékot és kicsit odébb ültünk a kisfiútól. (röviden mondtam Neki, hogy a kisfiú nem szépen viselkedett, de majd az Anyukája biztosan elmondja Neki, hogyan illene.....azt hiszem Blanka ebből nem sokat értett még...)
Nekem viszont fel kell vérteznem magam a hasonló helyzetekre. Hiszen egyre többet járunk a játszótérre és bármikor előfordulhat durvaság...

- Próbálkozunk a napközbeni egy alvással. Néha nem sikerül.

- Kb. két hete átalussza az éjszakát. De azért mindkét héten két-két alkalommal előfordult, hogy hajnal négy körül felébredt, felállt, hiába adtam vissza a cumit....kénytelen voltam kivenni és altatni. No csak röviden 10-15 perc Anya ölében (innivaló sem kellett) és már ismét aludt reggel 7-ig.
A korábbiakhoz képest ez már hatalmas előrelépés.....

- És a legújabb esemény.....
Megölel. Mindkettőnket.
Hosszan, bújva, mosolyogva és a fejét odahajtva. Hát ettől aztán szanaszét olvadunk az Apjával együtt. Sanyi meg is jegyezte, hogy attól tart a későbbiekben ilyenkor semmire sem fog tudni nemet mondani.... :-))

Nincsenek megjegyzések: