Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. június 6., hétfő

Kimenőt kaptam...

Múlt hét végén osztálytalálkozónk volt az általános iskolai osztálytársakkal. Az első azóta, hogy elballagtunk.
A Vadasparkba szervezték. Amolyan bográcsozós, családos találkozó.
11-kor kezdődött és úgy terveztük, hogy kifulladásig tart.
Nos mivel Blanka már egy jó ideje egyszer alszik, kb. 12-től 2-ig, így először úgy gondoltam, hogy mi csak fél három felé tudunk majd csatlakozni a többiekhez, már ha akkor még lesz kihez. Aztán kipattant az isteni szikra a fejemből. Hogy hát ha egyszer már elaludt akkor nem kell, hogy kifejezetten Én Őrködjek az álma felett, megteheti ezt az Apukája is.....aztán tovább merészkedtem.....
Sőt akár....... életében először, Blanka az ébredés után, félig még szundikálva akár ücsöröghet Apa ölében is......
Volt, hogy már ellógtam mikor aludt...na nem szórakozni.....hanem fogászatra.
És eddig még mindig visszaértem mire ébredt.
Sanyit elláttam utasításokkal. Blankát elaltattam, és felrobogtam a Vadiba.
És ugyan fantasztikus érzés volt ennyi idő után gyerek nélkül szórakozni menni, de minden pillanatban félkezűnek éreztem magam....és minden második percben az otthoniakon járt a fejem.
Ráadásul a többieknek is szinte csak arról tudtam beszélni, hogy akkor most Sanyi vajon hogyan is birkózik meg a feladattal és Blanka nem fog e sírni.....
De még így is sokat jelentett ez a kis kimenő.....
Sanyival abba maradtunk, ha Blanka felébred, kis tutujgatást követően átöltöznek, majd a megmelegített ebéddel a hónuk alatt, babakocsival felsétálnak hozzánk.
Kérdezték az osztálytársaim, hogy Blanka nem érezte meg, hogy el akarok lógni?
Nem. Olyannyira, hogy a szokottnál is könnyebben aludt el és hosszabban szundikált.
A bográcsos vaddisznó pörkölt falatozása közben, percenként néztem a telefonomra.
aztán egyszer csak csörgött. Sanyi jelentkezett, hogy itt vannak a Vadi bejáratánál és minden a legnagyobb renden zajlott. Blanka jókedvű, egyáltalán nem hiányolt és még a készülődésben is segédkezett. Két kézzel tartotta maga fölé a motorját, nehogy az otthon maradjon. :-))
Eléjük mentem. És akkor jött a hideg zuhany.....
Blanka rám se hederített. És még vagy 2-3 óra hosszan igen csak közömbösen vette tudomásul ha megpróbáltam engesztelni az eltűnésem miatt....
Hát mégis igaz, hogy nem lehet büntetlenül borítani a megszokásokat...... :-))
Blanka, attól eltekintve, hogy felém egy jó darabig a sértettségét mutatta, nagyon jól érezte magát a többi gyerekkel. Imádom, hogy olyan közvetlen, barátságos, mosolygós...



Nincsenek megjegyzések: