Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. június 28., kedd

Nem javul.....

Mikor felébredt nem éreztem melegnek a fejét, de a hőmérő azért mégiscsak 37,5-öt mutatott. Kicsit evett. És aminek igazán örültem, hogy sokat ivott. Viszont annak már kevésbé örültem, hogy fél óra múlva már 37,8-at mértem, aztán 37,9, majd elértük a 38-at és picivel meg is haladtuk.....
Addigra már ételre rá sem nézett és az ivásra sem lehetett rávenni. Nyűgös volt és fáradt, úgyhogy adtam Neki egy újabb adag szirupot és lefektette.
Most ismét alszik és Én várom, hogy felébredjen és elmenjünk a doktornénihez, aki sajnos délelőtt nem rendelt.
A furcsa az, hogy továbbra sincs semmilyen kísérő tünet...mondjuk a torkát nem tudtam megnézni....
Aggódom.......és most már Sanyi is....

Nincsenek megjegyzések: