Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. június 25., szombat

Nyaraltunk....

A történet úgy 2 hónapja kezdődött, mikor is azt vettem a fejembe, hogy a kissé zilált kapcsolatunkon Sándorral (ami a költözés okozta problémák és feszültségek miatt keletkezett...és előttünk egy újabb nem kívánt költözés) egy nyaralás nagyban javítaná.
Előadtam az ötletemet Sándorunknak, aki rögtön rávágta, hogy Nekünk erre nem telik.
Ok. Ezt eddig Én is tudom.....de mi van ha a költségek nagy részét Én állom, mégpedig Blanka hiper-szuper babakocsijának (amit már kinőtt) eladásából.
Persze az összegnek ezer más....mondhatni fontosabb helye is volna és Sanyi szerint ekkora összegből max. egy lepukkant panzióba tudnánk megszállni.......de Én fejembe vettem, hogy szeretném Blankát "nagyvízbe" vinni, mert eddig csak a teraszon tudott pancsolni.......és mivel végül Sanyitól is öld utat kaptam, belevetettem magam a netes keresésbe.
A vágyam az volt, hogy bababarát szállást találjak, ahol minden egyben van a kicsik szórakozásához.
Az ismertebb hotelekkel kezdtem és hamar rájöttem, hogy talán ha 1-2 éjszaka jön ki a rendelkezésre álló összegből. Azért nem adtam fel.
És végül találtam valakit aki nem tudott elmenni a lekötött nyaralására és 20%-al olcsóbban próbálta eladni az amúgy is meglepően olcsónak számító 4 csillagos, 4 éjszakára szóló, félpanziós foglalását. A Hotel ugyan a semmi közepén van és valamivel csekélyebb szolgáltatást nyújt, mint pl. a híres Kehidai gyerekparadicsom, valami azt súgta, hogy mégis ez lesz a számunkra megfelelő. Sem Sanyi sem Én nem szeretjük a túl zsúfolt, hangos, vidámparkra hasonlító nyaralóhelyeket. Többre értékeljük a természet közelségét a mesterséges szórakoztatásnál.
A babakocsi ára fedezte a szállás költségeit, csak tankolni kellett a kocsiba és indulhattunk is a Budapesttől mindössze 150 km-re lévő Bikácsi Zichy Park Hotelbe.



Volt némi aggodalom bennünk, hogy nem fogjuk e megbánni, hogy nyaralásra költöttük azt a pénzt, vagy, hogy Blankát nem fogja e rosszul érinteni a változás.
De azt kell, hogy mondjam, hogy az a 4 és fél nap felülmúlta minden várakozásunkat.
A szállás és az ellátás kitűnő volt. A tóra néző teraszos szobánk csendjét és a békák kuruttyolását, csak egyszer-egyszer zavarta meg a szomszéd szobából hallható csecsemő sírás.
A medence ugyan nagyobbnak tűnt a neten, de még telt ház mellett is bőven lehet benne kellemesen fürdeni. A hotel egy többhektáros terülten fekszik. Rengeteg szórakozási lehetőséggel kicsiknek nagyoknak. Ugyan a környéken sok látnivalót nem talál az ember, de a Hotel szolgáltatásai így is képesek lekötni egy gyerekes család egész napját.
Van Paraszt udvar, kecskékkel, csacsival, libákkal, bárányokkal, malacokkal, stb.
Lehet lovagolni, vagy csak simogatni....
Van játszótér, játszóház, lengőteke, csónakázó tó.....és nem utolsó sorban rendkívül kedves, gyerekszerető személyzet.
Animátorok egyengetik remek programokkal a falkába verődő gyerekek kikapcsolódását.
Még Blanka is bekapcsolódott némelyikbe, amihez már elég "nagynak" számított.
Pl: vízi-torna, vízi-vetélkedő, tenyérlenyomat készítés, gyöngyfűzés, só-liszt gyurmázás.....ez utóbbinál sehogy sem tudtam megértetni vele, hogy nem ennivalót készítünk. :-))

Imádta a gyerektársaságot. Mosolygott mindenkire. (az igazgató bácsinak minden hátsószándék nélkül magától integetett, hiszen nem tudta ki az...) :-)) Többen meg is jegyezték, hogy ez a baba mindig mosolyog.
Élvezte a vizet. Legnagyobb meglepetésemre nemhogy beleülős úszógumi nem kellett Neki, de még a karúszótól is sokszor meg akart váni. Lubickolt, ugrált a vízbe a medence széléről és hangosan kacagott mikor beindítottuk az élmény elemeket (nyakzuhany, hátmasszázs, fekvőmasszázs) és az sem zavarta, hogy a vízsugár sokszor az arcába fröcskölt.




Már második naptól követelte, hogy valamelyikünk vigye körbe a parasztudvarba, majd a látogatást a lovaknál kellett befejezni.



Amint visszaértünk a szobába már nyújtotta is a vizezős szandiját, hogy indulhatunk pancsolni.....és nagy sóhajjal konstatálta, ha látta, hogy hajlunk a "kérésére" és elővesszük a fürdőruhákat.
A 4-ből 3 este adtam Neki homeós nyugtató kúpot az elalváshoz, mert annyira felpörgött az újdonságoktól, hogy féltem kínlódás lesz az altatás.....de lehet, hogy ez csak az Én félelmem volt.
Tegnap érkeztünk haza. Arra számítottam, hogy majd nagy örömmel fogadja a régi ismerős játékait, ezzel szemben egykedvűen fogadta a hazatérést. Csak később jött meg a jókedve mikor Csilla nagyi lejött hozzánk, hogy lefoglalja Blankát amíg mi kipakolunk. Az Ő kis baba-nyelvén magyarázott mutogatott Neki. A kezébe adtam az egyik könyvét amiben háziállatok fotói vannak és kértem, hogy keresse ki a pacit, amit a Hotelben láttunk, és mutassa meg a Nagyinak. Izgatottan vártam a reakciót, hiszen eddig a vau-vaun kívül a többi állatot nem igen ismerte fel, de legalább is érzelmeket nem váltott ki belőle, ha lapozgattuk a könyvet, miközben meséltem Neki melyik állat mit mond....
És Blanka kikereste a pacit és diadalittasan mutatta a Nagyinak.....mondogatva, hogy "pa - pa".
Én pedig boldogan nyugtáztam, hogy ez a nyaralás, ami egyben az első gyerekes nyaralásunk volt a legjobb "befektetés" volt a család számára. Többet ért mint egy tengerparti vakáció(amire eddig igazán vágytam...) hiszen ott blankát nem érte volna ennyi élmény és Mi sem gyönyörködhettünk volna a lányunk csuda képességeiben. :-))
Úgy váltunk el Mónitól (az egyik nagyon kedves animátortól), hogy feltétlen jövünk jövőre is.
video video

Nincsenek megjegyzések: