Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. szeptember 9., péntek

Másféléves szókincs


- Apa, Papa = Mindkettőt Sanyira használja
- Didi = Dédi
- Ma...ma = Én
- Mááá = Márton
- vou-vou, ku = kutyus
- koci = kocsi
- baba = baba
- cici = cica, illetve tegnap óta már cicááá
- csa-csa = csacsi
- gá-gá = liba, kacsa, madár....és időnként bármi egyéb :-))
- brüm-brüm = maci
- NEM = Na ez nagyon megy egy ideje :-))
- csááá, tsááá = Erre a szomszéd tanította...nem örültem neki...azóta mindenkinek így köszön és jár hozzá egy karlendítés is...
- csi-csi = nem az alvást jelenti, hanem, hogy csüccs le!
- cipő = cipő (igazi szép kiejtéssel)
- káp-káp = béka (sokáig gondolkoztam hogy ez honnan jött, aztán halottam, hogy Sanyi mondogatta Neki, hogy "kvák-kvák mondja a béka")
- kuká = kukásautó, kuka, szemetes
- kupu = kupak
- kaka = kaka és a pisi is...... egyre gyakrabban szól már előre, úgyhogy nemsokára megpróbálkozunk a bilivel.
- Vaa = A Kisvakond (megtörtem.... és néha hagyom mesét nézni, de csak a Kisvakondot, mert egyszerű a képvilága)

No és itt van még a "butá" amiről fogalmunk sincs mit jelent Blanka kis világában, de rendületlenül használja, sőt mitőbb egyik nap reggeltől estig ezt hajtogatta, néha hozzátéve, hogy "butá Papa". :-)) (talán nem butát jelent...legalább is Sanyi ebben bízik) :-))

Pár napja elkezdte minden szónak az első szótagját ismételni. :-))
Szerintünk igazi cserfes kis csaj lesz Blankából.

Nincsenek megjegyzések: