Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. október 7., péntek

Baba-mama klub

Reggel volt egy szabad órám, mert Blanka sokáig akaródzott aludni.
Így aztán gyorsan lejegyeztem a református gyülekezetben tett csütörtöki látogatásunkat, amire nagy örömmel készültem.
De mire közzé tettem volna elszállllllttttttt.....
Se híre se hamva. És Én most rettentő dühös vagyok emiatt. Mert kivételesen elég hosszúra sikeredett és igazán szerettem volna ha mementóként megmarad ebben a blogban.
De nincs erőm újra írni.
És különben sem tudnám még egyszer ugyanúgy.....
Pedig tanulságos story.
Ja,.....és egyébként csalódás volt....

1 megjegyzés:

gabi79 írta...

Kedves Manó! Nagyon kíváncsi vagyok mit tapasztaltál. Itt voltatok Dkeszin? Az ovis istentisztelet fantasztikusan szuper volt, ha tudtok, gyertek ti is, szerintem már Blankát is lekötné, Adél szájtátva figyelt. Eddig nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a gyülekezettel, lelkészházaspárral. Pénteken kezdjük az ovis hittant.