Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2011. december 13., kedd

A Mikulás party-ról.....

.....kicsit megkésve, de végre szakítottam időt, hogy szülessen egy rövid bejegyzés, az amúgy fergetegesen sikeredett party-ról. Hosszas előkészületek előzték meg a Mikulás megérkezését. Értem ez alatt, azt, hogy Blankának sokat meséltem ezen jeles nap előtt a Mikulásról és segédeiről, meg a cipőpucolásról és miegymásról. A projekt sikeres volt. Dec. 5.-én Blanka már kívülről fújta, hogy "csimma.....abakba". :-)) Úgyhogy kitisztítottuk a csizmáját és együtt kitettük az ablakba. Fel voltam készülve, hogy az amúgy is nehéz esti elalvás, ma még nehezebb lesz, hiszen ki akar elaludni, mikor bármelyik pillanatban megérkezhet a Mikulás. Másnap, mikor ébredéskor megemlítettem Neki, hogy a kis csizmájában várja valami, mert bizony itt járt a nagy-szakállú és mivel Blanka jó gyerek volt, így hát hozott ajándékot is.

Természetesen izgatottan szaladt megnézni.
És mivel mifelénk a Mikulás rettentő jó-fej, estére bejelentkezett egy személyes találkozóra. Egyetlen kérése az volt, hogy gyűjtsük össze a környék jó gyerekeit és énekkel várjuk Őt. Így aztán Máté anyukája meghívott magukhoz mindenkit, mondván az Övék a legnagyobb nappali a csapatban. Épp hogy összegyűltünk, meg is érkezett a Mikulás Lappföldről és Mindenki megköszönhette az ajándékait, amiket reggel a csizmájában talált. Ráadásnak a Mikulás hozott magával kicsi csomagokat és szétosztotta a sok jó gyerek között.


Nincsenek megjegyzések: