Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2012. január 1., vasárnap

Ünnepek

Nos.....
Egészen Dec. 23-ig büszke voltam magamra és a javulást mutató immunrendszeremre. Egy ideje nem kaptunk el szinte semmit, vagy ha mégis, akkor max. 1 nap alatt át is masírozott rajtunk. De, hogy ne legyek olyan nagyképű......Szentestére kijutott Nekem egy ütős kis mellék helységbe járós vírus. 22.-én este kezdődött. Sanyival mindketten hirtelen nagyon rosszul éreztük magunkat. A tünet: némi láz és levertség. És mivel Blankát nem tudtuk "kimenekíteni".....így aztán bekapcsoltuk Neki a "mámorládát" amit mostanában tátott szájjal csodál, Mi pedig, a kanapén eldőlve próbáltunk erőre kapni.
Másnap aztán Sanyi egész jól volt. Én is javulást mutattam. Egészen a gyertyafényes vacsoráig. A többit nem részletezném. Az este további eseményeit szakadozottan láttam. Ha kijutottam a nappaliba, akkor a "kispadról" figyeltem, amint a csillogószemű Kis-angyalom jókat játszik az ajándékaival, amiket Jézuska a fa alá csempészett.
Az idei Karácsonyra már készültünk. Mint ahogyan Mikulás érkezésére is. Így aztán Blanka már "felkészülten" konstatálta a fenyő megérkeztét, és a dobozokat amiket Jézuska a fa mellé rakott, hogy a bennük lévő díszekkel aggassuk tele a Mi kis fenyőnket. Boldogan adogatta a díszeket. És annál is boldogabban tépte a csomagolópapírt, majd mélyült el az ajándékok összeillesztésében. Mivel Jézuska hozott neki egy vasút-szettet. (itt megjegyezném, hogy Jézuska valószínűleg közös ajándéknak szánta Apával, mert Sanyi szeme ugyanúgy csillogott, mikor a pályát építgették, majd a vonatokat tologatták)
Egyszóval a Szenteste szép "csendben", meghitten telt.
A következő napokban sorra látogattuk a család összes tagját, hogy megnézzük Jézuska Nekik is vitt e vajon Karácsonyfát?
Végig figyelgettem Blankát, hogy nem mutatkoznak e rajta betegség tünetek, de szerencsére nyomát sem láttam semmiféle "gyengeségnek"........egészen Dec. 29-ig. Mikor is gondoltunk egyet Zalánékkal és felkerekedtünk a Tropicáriumba.
Blanka az út 3/4-énél úgy érezte, hogy egyszerre kiadja ami aznap a kis gyomrába bekerült. Megijedtem. Minden csupa ........volt. Mindene átázott. És természetesen váltóruha nem volt Nálunk. Szerencsére Zalánnak volt egy felsője, amit oda tudott adni Blankának. A harisnyáját pedig kitömtem papírzsepivel, hogy felszívja a nedvességet. Mivel Blanka úgy tűnt jól van, tovább mentünk az úti célunk felé.
Jól tettük, hogy nem fordultunk vissza, mert hatalmas élmény volt a gyerekek számára. Azóta is emlegetik Mindketten. Ha Zalán nevét említem akkor Blanka rögtön rávágja: "Anya! Hal! Menni!" :-))
Este némi láz jelentkezett Blankánál, de másnapra már semmi baja nem volt. Velem ellentétben. Én még mindig nyűglődőm. Azt hiszem lassan meglátogatom a helyi tüdőgondozót.
De haladjunk tovább.
Közeledett az év utolsó napja. Kingáék jelezték, hogy jönnének bulizni Szilveszter este. Nagyon vártuk Őket. Mindig szeretem, ha összejön a család. Kicsit ugyan elméláztam azon, hogy Zalánékkal kiegészülve vajon elférünk e a Mi kis lakásunkba, de mivel annyira, de annyira örültem a látogatóknak, hamar elfelejtettem ezen félelmeimet. Sanyival együtt örömmel készülődtünk. (csak az a fránya levertségem és köhögésem hagyhatott volna el egy kis időre)
Megérkezett mindenki, sőt meglepetés vendégek is jöttek. :-))
A buli nagyon jól sikerült és úgy láttam ezt a vendégek is így érezték.
Blanka annyira boldog volt, hogy meglátogatták az unokatesók, hogy azóta napjában többször is ragyogó arccal emlegeti: "Hanna, Mimi, Ájon, Lelle....eeeeeljött"
Én meg mondogatom, hogy nemsokára ismét eljönnek.......(ugye?) :-)

Íme néhány kép, ami az Ünnepek alatt készült:






Nincsenek megjegyzések: