Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2012. február 21., kedd

Zalánunk 2 éves lett....



Bizony, bizony. A bandafőnök pár napja betöltötte életének 2. izgalmas esztendejét.

(Időben Dorkánk hamarabb töltötte a kettőt, de sajnos a képek még váratnak magukra, így erről később kényszerülök megemlékezni...)

Barbi, Zalán anyukája, fádságot nem kímélve szervezte Zalán paty-ját. Volt egyedi, kreatív (Barbi jeleskedik ilyen téren) meghívó, na meg Verdás teríték, habos torta és rengeteg finomság. Még a felnőttekre is gondolt. Én legalább is úgy éreztem magam, mintha egy kisebb házibuliba csöppentem volna.......de rég volt részem ilyesmiben. :-)) Köszi Barbi!!! :-))
Pedig a zsúr délelőttjén egy lyukas kétfillérest sem adtam volna azért, hogy kellemesen fog telni a délután. Ugyanis Blanka pár napja elzárkózott a Zalánnal való bárminemű érintkezéstől. Kicsit zokon vette Zalán elmúlt hetekben tanúsított heves temperamentumát. Úgyhogy szinte 0-ra csökkentettük a Zalánnal való "játszós-délutánokat", hátha Blanka felejt. Eljött a party délelőttje és vásárlásból hazafelé összetalálkoztunk Zalánnal, aki futott Blanka elé, hogy megerősítse a délutáni meghívás tényét. Blanka viszont sírva elszaladt. Hozzám bújt, és hajtogatta, hogy "Neeem, neeeem". Láttam rajta, hogy tényleg tart Zalántól, aki épp olyan korszakát éli, hogy egyik percben puszilgatja Blankát a másikban durvul.
Úgyhogy gyorsan váltottunk pár szót Barbival és megígértem, azon leszek, hogy mindenképp jelen legyünk a nagy eseményen.
Beszélgettem Blankával. Emlegettem, hogy lesz torta, meg gyertya, meg viszünk ajándékot. És végül a kíváncsisága győzött. Elindultunk. Menet közben még mondogatta, hogy " Zalán elveszi lapátomat", "Zalán elveszi motoromat". De megígértem Neki, hogy ha nem lesz kedve maradni akkor azonnal eljövünk.
Megérkeztünk és Blanka amint levetkőzött átadta egy halk " Bódog születésnapit" mellett az ajándékot. Majd lassan felmérte a terepet és megállapodott (szokásához híven) a pogácsákkal teli kis asztal mellett.



A bulin 3 fiú 1 lány volt a légyszám (mármint a gyerekek tekintetében). A fiúk mind jól el autózgattak. Blanka pedig többnyire figyelte Őket. Telt, múlt az idő és Blanka még mindig jól érezte magát, köszönhetően Zalán igazán lovagias házigazda viselkedésének. Nyoma sem volt a korábbi "kiskakas" Zalánnak. Még az ajándékba kapott futó bicit is kölcsönadta Blankának, akinek mostanában csillog a szeme ha közel kerülhet egy ilyen járgányhoz és kitartóan lépeget vele, még ha alig ér is le a lába. (megsúgom Ő is egy futó bringát fog kapni a szülinapjára és már alig várom, hogy lássam a boldogságot az arcán) :-)
Aztán szintén csillogó szemekkel figyelte a szülinapi tortát, a gyertyafújást és az éneklős köszöntőt.
Egy szó mint száz.....igazán jól éreztük magunkat. Búcsúzóul Blanka még egy szál virágot is kapott Zalántól. Hazafelé kérdeztem Blankát, hogy mit szeretne a közelgő születésnapjára? Na mi volt a válasz? "bicit Anya" :-))))

Köszönjük Zalán! Köszönjük Barbi!.....és még egyszer Isten éltesse a Mi kis "alfa-hímünket" :-))

Nincsenek megjegyzések: