Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

2013. április 11., csütörtök

Majdnemhárom.....

Sztorik mostanság: (iiletve anno...mert mire ez az írás publikus lett, addigra Blanka meg már elmúlt 3...) :-)

A Mikulás tudhat valamit......
Dec 6.-án délelőtt, mikor a szokásos levegőzésből tartottunk hazafelé, kérdem Blankát:" Blanka, és mit szeretnél, hogy mit hozzon neked a Mikulás?"
Válasz: " Egy zöld vonatot!"
Hmmmmmm.....
Kicsit később még egyszer rákérdeztem. A válsz akkor is határozottan ugyanaz volt. " Hát egy zöld vonatot."
Felcsörögtem Apát, hogy ugyan ha még nem passzolta el a kollégának azt a ZÖLD göz-mozdonyt, amit nemrég a Teco-ban suttyomba vett és amire azonnal rávágtam: " Te megőrültél....nem örülne neki, azonnal add el valakinek, vagy vidd vissza. Már épp elég vonata van. És amúgy is egy lányt nevelünk, ha még nem vetted volna észre........"
Nos...
Szóval....
Mindezek után meghunyászkodva hívtam Sanyit: " Meg van még a vonat? Az, az zöld? ....................Igen az............túúúúúúdom, hogy mit mondtam................stb"
De a mi Sanyink szerencsére megfontoltabb és kevésbé heves, mint én. A vonat még meg volt.
Így aztán belekerült Blanka csizmájába és nagy kedvenc azóta is. És a szemében láttam, mikor megtalálta a csízmában , hogy hűűűűűű ez a Mikulás tényleg mindentudóóóóó.

Dorkáéknál kistesó érkezik. Niki pocakja napról napra gömbölyödik. Természetesen Blankát is megdolgozza mindez. Pláne, hogy Dorka is egyre többet emlegeti a hamarosan megérkező kis jövevényt.
Gondolom előbb utóbb felteszi majd a kérdést, hogy neki mikor lesz tesója, de egyenlőre nem ebből az irányból közelít a témához. Egyik ebédnél mosolyogva mondja: " Anya a túrós tészta jót fog tenni a babának a pocakomban...." Meglepetésemben alig bírtam megszólalni. De azért reagáltam ezt-azt a megállapítására. Majd kicsit később, mikor a kanapén mellém kucorodva várja, hogy meséljünk elalvás előtt, egyszer csak megszólal:" Anya! Nyugodtan megsimogathatod a babát a pocakomban. Tudod Ő lesz az Én testvérem." :-)

Ültem Blanka ágyán, várva, hogy végre az álom manók megérkezzenek, mikor bevillant, hogy Sanyival valami fontosat meg kellene beszélnem. Éspedig, azonnal, még mielőtt horkolva bevágja a szunyát. (ugyanis menetrend szerint horkolva találom, mire végzek Blanka altatásával...). Szóval, odasúgtam Blankának: "Anyának, ki kell mennie valamit megbeszélni Apával. Mindjárt jövök vissza."
Blanka felült, fenyegetően rám mutatott azzal a csöpp mutató ujjával és fenyegetően ezt mondta: "Meg ne lássam még egyszer!!!!!! Inkább maradj itt!!!!"
Nos... köpni, nyelni nem tudtam......majd még egyszer meghunyázkodva engedélyt kértem a távozásra, de a válasz ugyan úgy hangzott: " Anya! Meg ne lássam még egyszer!!!! Inkább maradj itt!!!"
Másnap mondtam Sanyinak, hogy lassan a nyúl viszi nálunk a puskát....... :-)





Nincsenek megjegyzések: